Snart.. får.. jag.. skrattaaa



Snart kan man skratta åt det, det har bara gått ungefär 2 timmar än efter den här incidenten. Men det börjar pirra lite i magen nu, men inte än.. jag... får....inteee... skratta....

Pappa började skrika som en tjej mitt i en eldsvåda, mamma och jag blev chockerade och sprang och kollade. Då satt han där på rumpan och lät oerhört bedrövad där han satt med sockarna full med vit färg.. och golvet. Pappa skrek, mamma skrek på pappa, pappa skrek på mig, jag skrek på pappa, mamma skrek på mig, jag skrek, mamma och pappa skrek på mig igen.

Det låter inte så kul, men i efterhand är det riktigt kul, speciellt när man tänker på biten då alla skrek på varandra. Jag har redan börjat slipat på en fräck kommentar som jag ska lägga ikväll, som en bomb. Eller en efter-indicenten-ice-breaker. Ungefär på samma sätt som jag och mamma idag kan håna pappa efter ett utbrott som han fick när han skalade potatis hemma och kastade dem på väggen så att det blev potatismärken.


DET var kul.

frökenjohansson

Kommentarer
Postat av: e

hahahahahahahah

2009-03-28 @ 20:03:08
URL: http://egocentrico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0