En dålig vana

Idag ville jag skratta och gråta samtidigt efter min redovisning, som gick.. ja, rakt ned och skakade hand med djävulen själv. ALLTSÅ DÅLIGT. Nej, jag trodde aldrig att det skulle gå särskilt bra, men kom igeeeeeen?

Istället för att sätta mig i datasalen och börja på den nya projektet "Afrika" så tog jag mina grejer och vandrade hem, två timmar innan schemat slut. Man får det, om man vill.. faktiskt.. 

Jag gick hem, tog på mig myskläderna, tog ett äpple, satte mig i soffan, startade tvn och försökte sluta älta. Icke, här sitter jag 5 timmar senare, ältar och är fortfarande lika bedrööööövad.

Apropå tv så såg jag spy-Eva på "The Tyra Banks show". Det var tydligen Youtube tema idag. LOL

frökenjohansson

Kommentarer
Postat av: ElinorElinor

Hon är känd här nere på Mallorca också! Snacka om att ha lyckats med karriären liksom!

2009-03-11 @ 21:56:11
URL: http://totalokej.blogg.se/
Postat av: jaaaaag

Det är sjukt, hon spydde i tv och blev känd. Man kan tydligen lyckas med vad som helst nuförtiden!

2009-03-12 @ 07:06:05
URL: http://frjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0