I'm back

VÒILA! Jag har inte avlidit. Jag har varit för upptagen för att blogga helt enkelt, för jag har kikat på dans- och musikprogram, sålt lotter och varit involverad i fiskvägning, kollat på mer tv, umgåtts med nära och halv kära, åkt bil, installerats i stugan, kollat på film igen, ätit massa onyttigheter, inte pluggat men myst en hel del.
 
För det är precis vad man gör här i stugan, tar sig tiden att ta det lugnt. Jag har inte ens borstat tänderna än, nej, för här tar man allt med ro. Vem vet, jag kanske blir sugen på en till godis snart?

Man tog på sig, eller rättare sagt fick, rollen som fotograf under pimpeltävlingen som var på Mussjön som ligger nedanför vårat hus och det uttalas möh-sjön och inte mus-sjön.   



Nu ska vi ut på en liten utflykt! Varm choklad, vanlig choklad, en stor kaka och ett glatt humör är med.
Hör av mig senare!

/frjohansson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0