Veckan som kommer med överraskningar

PMS brings humörsvängningar. Ja, jag sätter inte emot.

Mitt humör ändrades från illaluktande lösbajs till Marabous finaste choklad på ungefär 10 minuter. Jag stängde av tvn fast mamma ville kolla, jag tänkte kasta potatisen i väggen bara för att den inte ville vara kvar på gaffeln och när jag insåg att senapsflaskan jag tagit var gammal så blev jag först barnslig och ville inte ens ha senap, fast det fanns en ogammal flaska. 

När pappa började äta körsbärstomaterna så kom jag på världens skämt "HÖHÖH, pappa.. du måste vänta lite, de från Guinnes rekordbok har inte kommit än.. höhöö, du vet dom som.. stiftar? rekorden.. höhöö." Sedan stoppade jag en tomat under läppen som en snus, tyckte det var minst lika kul. Efter det råkade jag slå omkull pappas tomma plastglas så att det hamnade i hans tallrik, utan att han såg det, vid det här laget så skrattade jag så mycket så att jag faktiskt dregglade. 

Där är jag nu. Någonstans emellan kanske. Jag kämpar emot humörsväningarna och försöker hålla i mina egna tyglar idag. 

/frrr-frr-frr-fröken yo-yo-yo-johansson.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0