Alsen, alsen jämt och ständut

Kom ganska precis hem från Albacken som ligger 4 mil från Bräcke mitt inne i skogen. Trodde aldrig i hela mitt liv att vi skulle komma fram igår när vi for där mellan miljontals träd och det var skrattretande när vi fick höra att vi skulle komma till något slags "centrum" efter ett x antal km körning där inne i djungeln av granar.

Men vi kom fram, inte till något centrum men vi kom fram till ett helmysigt ställe och efter dessa två dagar är jag nöjd. Har lite ångest för busen som jag och Madde ställde till med igår på våra något dragna tränare. Mariekexen i sängen visades inte vara lika bra bus som smörklickarna i ansiktet och på fötterna. Mariekexsmulorna är antagligen fortfarande kvar. I sängarna. Fail.

Nåväl. Jag hade bitvis så kul så att jag inte kunde stå på mina ben. Det måste väl säga något. Bilder kommer inom sinom tid när jag laddat kameran.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0