Dags för att spela ukulele

Det var länge sedan jag var så oerhört less och besviken, trött och seg efter en match som jag var igår. Det var verkligen en skitmatch och jag kände helt enkelt att jag vill inte spela längre av massa olika anledningar.

Men idag är en ny dag och spikmattan är min bästa vän i nuläget. *LOovE YaH BiATch*

Nej.

Eller jo.

Nåväl. Det är superskönt att vara hemma, få frukost på säng och äta massa kladdkaka och bullar. Har varit ute och kapat ved en sväng, yes I have, men nu står "pluggning" på schemat.

Pluggning är antagligen det äckligaste ordet jag vet. Det står inte för något annat än ren äcklighet. Så hädanefter ska jag använda ett annat ord när jag ska plugga. Jag säger...

Spela ukulele.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0