Det är inte lördag, det är mördag

Dagen har spenderats i skitkläder och arbetarhandskar, ute på gården tillsammans med ungefär 8 kubikmeter ved. Slitsamt, så jäkla slitsamt. Började klockan 10 och jobbat i lite intervaller fram till nu och det är fortfarande inte klart. Lite intervaller, sa jag,

JAG BLIR GÄLEN. G-G-GÄ-LE-EEE-ENN.

Men nu är det långpaus som gäller, såhär innan middagen. Sedan fortsätter slitet, men då får jag mer hjälp av mom. Har faktiskt gjort i princip allt själv idag, sörru.

När det är klart så ska jag gotta mig, mysa lite med tanken att jag uträttat något, att jag hjälpt mom and pap. Känna att jag kanske förtjänar den här resan lite ändå. En aning.

COUNTDOWN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0