Det man suktar efter

Påväg hem från skolan hörde jag hur "En rosa helikopter" poppades, av ren nyfikenhet vände jag mig om och såg en blå volvo studsa fram med ungefär fyra stycken på 25+.
 
"Shit, vad koolt." tänkte jag och vandrade vidare och fantiserade mig bort till den dagen jag har körkort. Då vill jag ha hela T5W-gänget i min röda volvo och så ska vi poppa något i stil med "Superduperkillen" eller "Sms".  

Shit, vad koolt.


Han är min superduperkille number one
Han är den som jag gillar mest
Superduperkille, bara min
Han är bäst, allt blir som en fest



 

SMS med varandra, bara du ingen annan
Får läsa svaret jag skickar dej
Oh oh oh oh oh
SMS med varandra, ingenting som dom andra
Ska tro att dom får veta av mej
När jag SMS:ar dej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0