Fortsätter att räkna ner

Trekantspotatisbullar, skinka, wokgrönsaker och lingonsylt. Hur fan kan det bli gott?

Annars springer jag runt i förklädet och försöker bestämma mig för vad som ska packas med. Åker ju trots allt imorgon vid 19 härifrån och fortfarande står solglasögon, andra Twilightboken i pocket, flip-flops, ansiktspads och eventuellt en svart bikiniöverdel på köpelistan.

Vart tog tiden vägen? Jag som skulle läsa om Grekland också. Mytologi och annat spännande. Sedvärdheter.

Men här springer jag omkring och tänker "nej, den här kommer jag inte använda" och går med den tillbaka till garderoben, "eller kanske" och går tillbaka med den till resväskan.
 
Fram och tillbaka, fram och tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0