Hann före morsan, viktigt

Nu har man delvis gått in i klimateriet också, på deltid. Non-stop svettningarna igår och idag är den största orsaken till varför jag tror att jag hamnat i träsket. Sedan har vi sömnsvårigheter, lite humörsvängningar, lätt muskelvärk, koncentrationssvårigheter och lite annat gott.

För jag tror inte att det är så att min lägenhet är väldigt varm och kvav, att jag är mitt emellan mina girligirlveckor, att jag tränade i tisdags, att jag snart ska till Grekland och att skolan snart är slut.

Jag tror att jag är i klimakteriet som 17åring. Är det fyskiskt möjligt? Jag vet inte. Men jag känner mig som en klimakteriekossa och jag väntar bara på samtal från Aftonbladet - "17årig flicka - i klimakteriet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0