Här händer det

Lägg märke till min fula men ändå genuina nedräkning till höger, ni kan ju hålla lite extra koll på den framöver. Jag vet att jag ska.

Sedan bytte jag ut min beskrivning också. Kände att "lite k00lare" var helt klart utbytbart och att den nya beskrivningen beskriver läget lite bättre för tillfället. Jag känner mig som en ensam vinnare.

Nära läggdags nu vilket innebär lite gitarrspelande, eventuellt lite skrivande och efter det är det dags att tänka på refrängen. *OrDviitZz*

Eller med andra ord - sleepa.


                                                                                                                                                  Jag är en cool tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0