I mållinje

Klart! Vilken lättnad! Älska mer, halleluja!

Veden är äntligen inskuffad. Det är klart. Jag har härmed fullföljt min uppgift och är helnöjd. Inte bara det, jag har härdats längs vägen. Idag har jag sådan träningsvärk efter gårdagens superspeed-ryck innan Robinson och jag hanterade alla svarta, snabba spindlar oväntat bra.

Efter de här två dygnen med vedjobb så kan jag faktiskt konstatera att det obehagligaste var toalettbesöken. Det är sant! Torra arbetshänder möter Euroshoppers sandpapper som det säljer under namnet "toalettpapper".

Det var lite riva-naglar-på-svarta-tavlan-känslan.

Kaffe och bulle har jag firat med. Snart ska jag fira med en välbehövlig dusch och sedan klockan 15 är det match på Offerdalshägna, herrlaget har hemmapremiär. Go blue-white!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0