I'm the worlds greatest

Hey I made it
I'm the worlds greatest


Det var låten jag lyssnade till när jag sprang i mål, jag kan inte tänka mig en mer passande låt faktiskt.

Från lägenheten till Odensala, tillbaka från Odensala, badhusparken och sedan tillbaka till lägenheten blev min runda och det var så oväntat och överraskande scccccchönt.

    Ligger och hostar efter min runda.. vaaatten... va-haaaaaa-tten.


Stannade några gånger på tillbakavägen för jag lyckades hamna på någon väg som går vid sjön, nedanför alla industriområden. Men det var mest för att jag då och då kände att jag var tvungen att vila upp mig ifall bajsmannen skulle komma och springa efter. 

Bajsmannen? tänker ni nu. Slutsats: Det luktade supermycket bajs och det var garanterat en man som skulle ta mig. Eller en björn.

Jag kommer somna så jävla gott nu alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0