"Jag måste bara.."

Varför går tiden så saaaaakta för? Jag borde ha pluggat när jag egentligen har så mycket tid så slipper jag göra det ikväll när man antagligen är ganska sliten och lider av vattenbrist, men jag lurar mig själv hela tiden.

Istället för att sätta mig ned och plugga så läser jag tidningar som jag i vanliga fall inte läser, jag har kollat lite på "Mupparna på sjön" eller vad den hette, jag har spelat lite trummor trots att jag saknar taktkänsla, jag har spelat på en totalt ostämd gitarr och sjungit "Knocking on heavens door" om och om igen, jag har till och med trampat lite på vår Crosstrainer.

Under dessa något ovanliga aktiviteter för mig så intalar jag mig själv att jag borde göra detta istället för att plugga.

Konsten att kunna lura sig själv, mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0