Kalla mig "Intuition"

HAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHA

Vaknade sådär på tidiga morgonkvisten vid 6.50, kände att min brist på sömn häromdagen började sakta men säkert ta ut sin rätt så jag slängde iväg ett litet oskyldigt sms till Emmi och bad henne hälsa Olle att jag inte kände mig helt okej så jag skulle inte komma på mattelektionen.

Aldrig kommer man från det dåliga samvetet när man är hemma från skolan, sjuk eller ej.

Sedan fick jag höra att vi för ovanlighetens skull inte hade matte idag! SAY WHAAT? Jag hade det på känn, jag kallar det intuition. Precis som den gången jag gissade på 33 på något program liknande Keno. Det blev 33.

Dags att avnjuta lite smarrig frukost och känna mig lite nöjd, bara lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0