Laddar, peppar, taggar, handlar


Det är är nästan exakt vad jag (eller nja, mom) har köpt idag. Plus ett linne från Indiska som jag inte hittade på deras sida, försökte rita av men paint-skillzen var inte på min sida idag. 

Börjar känna mig någorlunda redo nu, en skön jumpsuit att gå i till stranden eller på "stan", bikini att steka i, cardigan att värma sig lite i på kvällarna, sköna sandaler och linser så att jag ser Grekland helt enkelt.

Nu fattas bara flip-flops till havsbadandet och ett par solglasögon. En pocketbok också, andra av Twilight. Skavsårsplåster måste med. Kanske en strandväska?

Okej. Jag sa att jag börjar känna mig redo. I'm getting there.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0