Lång powernap

Det var den skönaste eftermiddagspausen jag tagit på lääänge åh, så länge.
Så fort jag lade huvudet på kudden, kurade ihop mig och kände värmen från IKEA-filten så somnade jag och där låg jag tills nu.

I detta nu sitter jag och väntar på regnet. När jag hängde tvätten såg jag efteråt att det var nästintill helgrått mot stan. Jag vill inte ha regn nu. Jag ska snart duscha för att sedan göra mig i ordning, kolla på Robinson och sedan ta trippen till Nälden och besöka Näldens årliga dansgala.

Dock, ett stort DOCK, så är det matchpremiär imorgon mot Frösön av alla lag, det tackar jag inte fotbollsgudarna för, så det blir en lugn kväll och en relativt tidig kväll. Ska bara dit för att hälsa på alla goa och glada á la kexchoklada.
 
Den var sämst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0