Lev efter ålder

Jäklars vilken smockad eftermiddag, efter musiken som slutade runt halv tre sprang vi på bussen, åkte till J-kraft och kollade på ganska värdelös föreningsrugby, drog vidare till stan, kikade på balfolk och nu sitter jag här ensam för tillfället med Reveljens hemsida öppen. Klar för beställning.

Mia är här snart, då ska vi beställa feta, goda pizzor, beställt lite vin tills senare eventuellt och kvällen ser helt enkelt lovande ut.


Känner mig ändå oroväckande kluven. Det är en dålig egenskap hos mig! Jag suktar hela tiden efter något annat, får för mig att jag kanske borde åka hem ändå, fast jag vet att jag kommer ångra det när jag väl sitter där. Ensam. Har tråkigt. Känner mig tråkig.

Nej. Jag är 17½ och ska leva som en också. No merci ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0