Ops! I did it again

JAG BLIR SÅ AAAAAARGH PÅ MIG SJÄÄÄÄLV! Ops, jag gjorde det igen, som Britney sjunger. Dock handlar hennes låt om kärlek och mitt dilemma handlar om min gylf och min något milda senilitet.

Man ska stänga gylfen efter toalettbesök, man ska, man ska och man ska bara göra det. Det är så busenkelt och det ska bara hända naturligt, ungefär lika naturligt som de naturligaste naturbehoven.

Men jag glömde det igen och det gick nästan hela skoldagen innan jag upptäckte det, vilket påminner mig om att jag bör tacka för blåsten ute. Tack.

Kanske är det som Freud anser att allt man gör händer för att man innerst inne, helt omedvetet, vill att det ska hända. Kanske ville jag bara visa att jag idag bär lite Björn Borg. Kanske ville jag bara vädra lite i skolans korridorer.

Ja. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0