Taskig deadline

I vanliga fall har jag ganska lätt för att trycka fram några ord som bildar ett helt okej tal, ett tal som beskriver och ett tal som framför mina åsikter samt tankar på ett bra sätt. Ett tal att kunna lyssna på.

Idag är isåfall ingen vanlig dag, för idag kan jag inte trycka ned en enda mening som låter okej. Inte ens lite okej.

Dessutom så rinner min deadline ut. I won't make iiiiit throOooOough this tiiiimeee.. so goodbyeeee. Fin låt.

Känner mig lite rosslig i halsen, måste nog stanna hemma halva fredagen. Sådär mittöver dagen bara. *hoOSt*


Kommentarer
Postat av: erik

mitt tal är äckligt.

vill egentligen inte hålla det.

skäms över mig själv. fan.

2009-05-13 @ 17:16:21
URL: http://egocentrico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0