Härmed varnar för häftmassa

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. En uggla hoade i min näsborre att min häftmassa som jag satt upp alla mina foton med kommer att efterlämna snygga fettfläckar på min fina vita vägg.

Jag läste ingen varningstext.

Men vad gör det om 10 år, då bor jag antaglien på Frösön. Då får någon annan kool tjej från lanne' som precis gått ut grundskolan med grymma betyg och ska bosatta sig i en etta ta över denna goding.

Ojoj, vad hon kommer att trivas trots alla fettfläckar.

Annars har jag googlat på "engelska nationella prov 2009" men inte fått det sökresultat jag suktade efter. Jag ville ha texterna som kommer imorgon samt frågorna plus MVG-svar. Ibland är inte google så lojal.


Kommentarer
Postat av: erik

hahaa, säg till om du hittar något användbart till imorgon!

2009-05-07 @ 19:11:13
URL: http://egocentrico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0