Du och jag över lite mellanrost?

Att börja dagen med mellanrostat snabbkaffe och mariekex känns som det ultimata såhär innan engelska nationella, hör och läs.

Om exakt en timme så sitter jag där på min stol med pennan i handen men ett blankt papper med fullständigt oförståliga frågor och jag ser frågande ut över mina klasskamrater som har näsan och pennan nedtryckt i papperna.

Jag vet preeecis, jag gjorde det förra året och året innan det.

För att slippa alla förvirringar på alla VIP-fester jag blivit bjuden till ikväll, "OMG, VART ÄR NATTA?! ÅÅH, NU BLIRE JU INGEN ROLIG FEEEST!", så har jag en date ikväll och kan tyvärr inte komma.
 
Ledsen men sådana som jag måste prioritera.



 


Kommentarer
Postat av: egoh

jag åt gröt.

2009-05-08 @ 12:54:35
URL: http://egocentrico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0