Grynet for president!

P.g.a. de relativt dassiga statistiksiffrorna så räknar jag inte med något som helst medlidande eller några eventuella tips i form av uppskattande kommentarer. Vi lever i en liten stad med lite "jävlar anamma". Följaktligen blir min fråga av retorisk stil.

What to do när någon suger på ens (påsk)must? Ibland vid väldigt få tillfällen, ibland outhärdligt konstant.

Det kliar på tungan, jag vill ge svar på tal, jag vill påpeka, tillrättvisa, jag vägrar ta bajs. JAG VÄGRAR!

Jag tål inte spydiga kommentarer och att bli dumförklarad. JAG TÅL INTE!

Såhär i slutändan så är det så mycket onödig energi som kunnat gått till ännu mer skönt soffliggande. Minns ni Grynet? Jag gillar Grynet. Jag saknar Grynet. Grynet lärde mig att man inte ska ta skit. Jag ska inte ta skit. Jag tar nu varken skit eller bajs.

Grynet, mah womahn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0