Snälla, känn igen dig

Ibland är det skrämmande att märka sina gener. Jag menar, att få förståelse för vart och vem de kommer ifrån. Som idag exempelvis:

Tändtråden till bomben måste ha blivit minimalisk under mina sjukdagar. Snälla, sjuka, ynkliga, lilla jag gör sallad. Jag överraskar min trötta mamma. Men då ska det inte vara någon jävla vitlökssalami i den?!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Efter att min trötta mamma provocerat mig lite efter mitt surande så får jag ett utbrott. En sådant som bara min pappa kan få.

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Kastar tofflorna medan jag tar sats upp för trappan. In i väggen. Hårt i dörren. In bland alla kuddar. Arg. Jag är så arg! .. men för vad?

Jo, för någon jävla vitlökssalami.





dagar kvar i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0