Tillbaka med bragd

Jag skulle kunna göra det här inlägget till bloggens längsta. Lätt! Men jag väljer att pröva sammanfatta de senaste dagarna. Det har varit sjukt kul, jag hade ingen aning vad som väntade.

Jag blev blown away, swept out of my feet, allt såntdär coolt på engelska.

Jag har väldigt många att tacka för helgen. De som gjorde den möjlig, puschade och dansade med mig utan att skämmas. Ungefär.

Ett extra tack till Stefan Gunnarsson. Skam till er som inte vet vem mannen, myten, legenden är.

Hoppas att svarar på min och Gudmars vänförfrågan som han bad om på facebook.



F-a-n-tastiskt felstavningen.



                                           TACK. TACK SOM FAN.




Kommentarer
Postat av: annaa

steffe, mannen i våra liv.

2009-11-12 @ 23:00:09
URL: http://gudmarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0