En dag efter liksom

En liten stadstur blev det igår med Mia.

Helt klart nöjd med vad jag hann inhandla. Förhoppningsvis så är det något man kan använda under forum, som den där mobil-/pengapungen t.ex. Jag vill, som ni vet, dit.

 

 
 

På kvällen igår hände det ofattbara - Josefin låste ut sig själv så då stod man där med bl.a. en mätstock, ståltråd och en galge för att försöka få tag på nyckeln som hängde på dörrhandtaget.

Vilket jag självklart fick, med lite hjälp.

SO JUST GIVE ME A CALL


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hehe, jag tycker att jag är väldigt duktig :)

2009-10-31 @ 18:05:31
Postat av: Josefin

Hehe, jag tycker att jag är väldigt duktig :)

2009-10-31 @ 18:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0