Kan sova gott i natt med andra ord

Kan säga att jag har pratat ur mig för alla Sveriges politiker nu. De pratar i regel väldigt mycket.

Ett stort tack till Mia som sitter så fint där på stolen och lyssnar till mina långa, invecklade och ibland så osammanhängande ämnen. Ssschönt.

Ett tack även till Walle som gav mig finfina betyg idag. Creed back to you man.

"Design: När jag tittar på sidan, så känner jag mig trygg, man bir inte för mätt på färger utan man fylls av ett lugn och man får inte huvudvärk av allt för stora kontraster.

Text: Du kan din text min unga fröken. Inte för skrikigt skrivet, kort och koncist och det medför att läsaren (jag) inte blir uttråkad.

Betyg: Stjärnstopp!"


Källa: Facebook.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0