Känns ändå som en bra dag

Jag känner mig som en så upptagen kvinna numer. Hit och dit, fläng och häng - men jag har kul! Middagen hos Emmi igår var nog den mysigase och godate jag ätit på länge.

MER AV EMMIS MAT ÅT FOLKET!

Sedan hur kvällen blev efter det, tja, jag väljer att skriva "inga kommentarer". Men det blev i alla fall en lugn kväll, det tackar vi idag för.

Från ett ställe till ett annat - resan börjar 16.15 mot de bästa jag vet. Fotboll blir det också. HEJA DANEMARCK.

Tack för rådgivningen Em.


Kommentarer
Postat av: E

Söt du är! Mer middagskvällar definitivt :) Ha en mysig kväll där borta i skogen! Pusselipuss

2009-10-10 @ 18:45:34
Postat av: heja danmark???

2009-10-10 @ 21:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0