När man minst anar det

Då stod det klart. Min bästa vän har visat sig inte vara min bästa vän längre.

Sesamkakan.
Sesamfrön, glukossirap och socker. Du var allt, allt jag behövde efter middagen.

Tills nyss. Jag satte ett av alla frön i halsen riktigt hårt. Faktiskt så hårt så att jag kastade mig mot golvet och nu har jag ryggsmärta..


See, I dont know why I liked you so much
I gave you all, of my trust
I told you, I loved you, now thats all down the drain
Ya put me through pain, I wanna let u know how I feel

Fuck you, you hoe, I dont want you back


Kommentarer
Postat av: E

hahahaha, roligt. eller ja, inte att du satt i halsen utan låten..

2009-10-20 @ 18:37:06
URL: http://egocentrico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0