Att planera in kicken innan

Har ni någon gång funderat över om ni verkligen är sjuk i huvudet?

Jag satt på bussen in till stan för en stund sedan, jag och en gaggig gubbe vid namn Joe. Fat Joe kallade vi honom och hans fik i Änge, innan det gick i konkurs.

IALLAFALL så slog det mig att han skulle säkert av på hållplatsen innan mig, jag skulle sitta kvar med den unga, notera unga, busschauffören.

Paranoidatt-att-attack! Han skulle inte öppna dörren åt mig, jag skulle ropa, han skulle komma bak i bussen och hans tanke var att våldta mig. MEN jag skulle köra en Catwomen-kick med dobbarna i fejjan..

.. eller skrika att jag hade klamydia.


 
Jag är inte sjuk i huvudet. Jag. Är. Inte. Sjuk. I. Huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0