Prätty kreepy

Vhats häppining? Hela natten har jag känt mig orolig, vaknat flera gånger om med klumpen i magen och tänkt... "åh nej".

Kanske inte så konstigt då jag drömde att jag hade tagit körskolebilen och parkerat den någon annanstans än på körskolan och jag hade inga nycklar så jag kunde inte köra tillbaka den. Dessutom var det helg. Åh nej.

Det blev vääääärldens rabalder. Säkert 110 poliser och 52 brandmän och 23 ungdomar var där och skulle se vem det var som tagit körskolebilen.

"Nathalie Johansson heter jag, 18 år och kommer från Offerdal. Det var så kul att köra så jag tänkte köra lite till, helt enkelt." Kort och gott, precis som jag vill ha det.

Nu vet jag inte om jag har ett sjätte sinne ändå. För min otroligt fina vän har legat på sjukhus i natt.


Kommentarer
Postat av: emmi

du är finast!

2010-04-25 @ 14:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0