Pyspunkat humör

Jag inte riktigt vart jag ska börja i denna misär. Jag tycker bara att det är så förbannat tråkigt när folk inte förstår eller ens prövar att förstå.

Vi kommer till några situationer i våra liv, nej, ganska många faktiskt då vi måste se saker och ting från ett annat perspektiv än sitt eget.

Det handlar inte alltid om sig själv - mig, mig och mig i främsta rum och jag vet vad som är rätt. Jag säger inte att jag har rätt nu, men jag vill bara framhålla en sak..

Guds jävla gyllene regel! "Behandla andra som du själv vill bli behandlad." Jävligt bra kan jag som presentkåt konfirmand säga.

 

Eller sen! Varför inte klassikern "Sköt dig själv och skit i andra" eller "Fuck the system"?

Nej. Amen.


Kommentarer
Postat av: E

Du är min gud, amen.

2010-04-12 @ 16:38:50
Postat av: sanna

haha kan inte annat än att hålla med! synd att jag ibnte ä presentkåt konfirmand och kan använda det argumentet, jag är ju bara presentkåt.

2010-04-17 @ 00:54:56
URL: http://sannalubyhagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0