Sammanfattat

SPÖKJAKTEN IGÅR blev inte riktigt som jag hade väntat mig.

När vi började närma oss så blev jag helt plötsligt nödig, sådär som mamma blir när hon måste leta efter något.
När vi klev ur bilen började jag tokgarva av nervositet och letade snabbt upp Alex armkrok och hans pannlampa.
När vi närmade oss själva tegelbruket så började jag inbilla mig knak och grejer.
När vi gick in blev det lite för mycket så jag gick ut men vågade mig in igen. 
När vi skulle gå ut från ugnen hade jag fokus på mina fötter istället för huvudet och gick in i tegelvalvet, blev dåsig och har ont fortfarande. 

NU SITTER JAG här med två dåliga bilder, väntar på Pam's bilder istället och väntar på att jag ska göra mig i ordning för att åka på dagens äventyr. *HemLIs*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0