I wanna grow old with me

FÖR NÅGRA DAGAR sedan upptäckte jag något f-a-n-tastiskt. En bild som tagits tidigare visade hur jag kommer se ut om.. låt oss säga.. dryga 65 år.

Det var otroligt intressant! Man har ju prövat dem där "asroliga" testerna på internet några gånger innan, hur kommer dina barn se ut osv osv.

Men aldrig har det känts så rätt som nu. Det är verkligen såhär jag kommer att se ut efter många år av upplevelser och erfarenheter. 

THIS IS WHAT YOU GET AND WHAT YOU CAN EXPECT den som nu stadgar sig med mig på heltid. Stort grattis till dig!

         


Vill du också vet hur du ser ut om 65 år? Dra då ihop ett gäng för att spela ölbrännboll och tukta vinnarskallen. Spring så jävla fort du kan och därefter bromsa så jävla fort du kan. Glöm inte att ha en fotograf.


Kommentarer
Postat av: LINDASTORBALLE

haaaaaaaaaaaaaaahahahahhahaaaaaaaaaaaahahhaha NAT HAHAHHA LIE. JAG ÄLSKAR DIG.

2010-08-11 @ 00:19:17
Postat av: SARA

OHYGGLIG

2010-08-13 @ 14:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0