You go girl

ÄN HAR JAG inte hunnit berättat om mitt lilla nyförvärv! Som så många gånger förr så våldgästar tant Röd vid fel tillfälle, we've all been there and done that.

Jakten drog nyss igång och Wonna fick sitt besök. Men som den förstående kvinna jag är, som sagt - been there, så tog jag henne i mina öppna armar.

MEN GIVETVIS har det sina för- och nackdelar att ha denna inneboende.

                   

- Hon kissar och bajsar mer än jag gör        - Hon får mig att se ut som söthundtjej
- Hon är ständigt sugen på mat                   - Hon ger mig motion
- Hon bajsar mitt på gågatan                       - Hon är ju söööt, kolla ba' på na'
- Hon har ju faktiskt mens (läs: hundmens)  - Hon slickar faktiskt upp sin mens

SUMMAN AV KARDEMUMMAN: Hon kanske bajsar mitt på gågatan och kanske äter upp mina bullar, men hon försöker iallafall hålla rent efter sig. Victory!


Kommentarer
Postat av: Britta

HAHAHA!



Alltså Nathalie, var får du allt ifrån? I lööööööve it, oh yes I dooo!

2010-08-26 @ 19:49:18
URL: http://keepgoing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0