01 Om mig

Vart börjar jag? Vart slutar jag? Om mig.

Jag är lång. Jag är inte politiskt insatt. Jag är spontan. Jag är inte ett McDonalds-fan. Jag är på jobbet. Jag är inte bajsnödig. Jag är en ledare. Jag är inte vältränad. Jag är envisare än Gollum. Jag är inte Gollum. Jag är en realist. Jag är inte den som dansar vid pålen på O'learys. Jag är den som dansar som den som dansar vid pålen på O'learys. Jag är som Jacob. Jag är inte som Edward. Jag är glad att jag är som jag är. Jag är inte som många tycker att jag borde.

                                      Jag är ju Nathalie Sara Johansson.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Och Nathalie Sara Johansson är sjukt bra som hon är!

2010-12-22 @ 17:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0