Killin' me softly

DÖDA MIG och döda mig nu. Jag har mått sämre i mina dar, betydligt sämre.. men då har jag i alla fall fått legat hemma under ett täcke. Nu sitter jag på jobbet.

Varje gång det kommer in en kund så mår jag ännu sämre. Det känns som om någon rör om mina inälvor.. och bränner på dem samtidigt.

DET KAN inte vara parasiten. Kanske att det är otroligt olidlig mensvärk som jag aldrig någonsin upplevt. Jag har en påse redo på kontoret om jag måste spy. 

1 timme och 15 minuter till, sedan åker jag faktiskt hem. Så, nu har jag peppat er för dagen! HA DET!


Kommentarer
Postat av: Emmi

Det ÄR parasiten! Om det känns som att man föder barn var femte minut eller att ens äggstockar håller på att snurra sig runt varandra och sedan slå kullerbyttor, så är man parasiterad!

2010-12-01 @ 13:22:42
Postat av: Sofia

Jag säger som Emmi, du är parasiterad, mitt började också som världens magkramp!

2010-12-01 @ 21:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0