Absolut inget större syfte

På hälsopedagogiken så hade vi fått läxa i veckan. Det handlade om självförtroende och självkänsla osv osv. Nej, inget osv för det var precis det som vi pratade om. Igen. '

Det är inte så att jag är negativ eller så. Sprid det runt över hela skolan gärna! Lillstaden! Jämtland! Sveriget!

Men kom igen, ge mig något mer, något att jobba med. Nejdå, men efter DISA så är man pretty informed.

SAKEN ÄR DEN! att jag skrev på min läxa att jag en dag tog vara på dagen. Som idag. Som nu. Nu är det lapa lite lampsol och sedan matteplugg.


Nänuni! Hejdå små foster!


Kommentarer
Postat av: E

vi ska redovisa effekterna av droger...

2010-01-27 @ 00:24:04
URL: http://egocentrico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0