Glad söndag! God söndag! Grattis söndag!

Det här är inte okej. För dåligt fröken Johansson, för dåligt. Bara för det så vill jag ge er en lite för lång uppdatering från min ouppdaterade helg.

Fredag. Mamma kom på jobbet och hämtade mig och min jobbarpåse med makaronilåda, äpple, sesamkakor och tamponger. Åkte till Offer för första gången på kanske 3 veckor. Kom in efter snöskottning och ser hur en hund tuggar på makaroinlådan, den andre på äpplet och den sista på tampongkartongerna. Ett varmt välkomnande hem!

Lördag. Bra dag! Jungfruturen hit för Sara, de andra lucky bastards har redan varit här. Efter lite fika, en promenad, lunch och filmmys så åkte det tillbaka. Spenderade kvällen med att kolla på Robinsson-finalen. Jävlar vilket segerfest det måste ha varit... säkerligen några extra kokosnötter och en extra fiskfena, gött! Grattis Hasse-man!

Söndag. Rätt långtråkig dag. Jag minns mest kylskåpet, skafferiet och godishyllan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0