Juli 1

Jag är inte rasist, men chockerande fördomsfull. Kom nyss in två tonårstjejer som inte pratade mitt språk, så mycket vet jag. Det tisslades och tasslades.

"Harj nIO DC?"

Hon frågade om vi hade DC. Åh, tänkte jag, stackare som kommer till Sverige och säger DC istället för WC.

"Toalett?"

Jag kände hur förstående jag var, jag såg hur mannen klev fram med du-som-otroligt-nog-förstår-vad-som-helst-priset.

"Neäj, alljtså märkehet DC."

Hon var inte alls kissnödig. Jag antog att hon var det, för hon var väl från Norge eller något..


Kommentarer
Postat av: Loffe

Haha så du är alltså smygmedlem i Svenskarnas parti (www.svenskarnasparti.se)... ;)

2010-07-02 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0