Stundens Craving

.. att spela gitarr. Försöka vara kreativ. Hitta på något nytt. Andra ackord. En ny text. Eget. Filosofisk och djup. Lätt.

Det är något med luften här hem-hemma. Igår när åskan började gå så tände jag massor av ljus, tog fram min gamla tavla och fortsatte måla. Nästan slutförde.

Obeskrivligt skönt att vara kreativ! Speciellt med penseln i handen. Den är inte klar än eftersom jag råkade kladda till det och jag måste fiska mer bekräftelse från mam innan den är tillåten att beskåda för allmänheten.

Nu vill jag bara måla mera, måla hela världen lilla mamma








Okej. Stundens craving gick från att spela gitarr till att måla. Sedär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0