Hey Kay, hallå Bojjeeee

Hang in there! Jag gör, jag kämpar på och fortsätter leva trots brist på internettillgång. Just nu har jag erövrat Mattias dator. Thank youuuuuuu

Det känns egentligen helt meningslöst att påbörja något eftersom det antagligen tar ett tag till innan jag har filurat ut virusplusinternetproblemet. 

Tänkte att jag skulle skriva något filosofiskt om fenomenet som samhället inte riktigt greppat än: blonda, rosa, platta, unga flickor. Men nej.

Sedan kom jag på en ASKUL grej igår. Jag fann en slags oväntad komik med mitt badrumsskåp. Men det krävs en bild och en dag då jag får tillbaka den där humorn utan gränser.

Så en annan gång. En annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0