Bussen går i alla fall 10.30

Ställ er upp! Hur låter en hund - säg Woof!
Ställ er upp! Hu-hur låter ni? Skrik.

Nu måste vi dra, ja vi ses väl nån dag.
Jag svär livet blir bättre när man vet vart man ska.


Han är min superduperkille, number one
Han är bäst, allt blir som en fest


Jag vet inte riktigt vad som är i min tändglöd? Om inte annat så bjuppar jag på lite godingar - så varsågod partypeoples!

Försöker göra ett tappert försök att packa inför morgondagen. Ja, jo, jag vet att det kommer en morgondag men vad det kommer att bjuda på? Ne jausmas, som man säger i Lettland.

För det är väl dit vi ska åka? Eller? Va? 


Kommentarer
Postat av: SARA

Jag är ledsen att behöva meddela detta, men talinn ligger i estland...

2010-03-07 @ 11:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0