Jag blir så arg va

Låt oss kastas tillbaka drygt 11 timmar. Två killar börjar att mucka "öh vafan öh kränkt din manlighet öh va hallå grabben öh".

Johansson kliver in och säger lite coolt "EY HÖRRÖ LILLPINKELINKEN VAR VÄL KISSNÖDIG SÅ GÅ BA' OCH KISSA VA"

Men ingen lyssar. Jag är ju tjej. 

Låt oss kastas tillbaka till förra fredagen. Jag säger till muckar-killen att jag hade också kastat pengar "så ska du dra ut mig i snön också och slå in pannbenet på mig med eller?"

Han skrattar. Ingen lyssnar mer. För jag är ju tjej.


Kommentarer
Postat av: Walle

Jag känner mig träffad, nä ansvarig. i ärlighetens namn vet jag inte varför jag är sådär, jag menar jag är ingen bråkstake. eller? nä helt klart ingen bråkstake, lite temperament ibland, okej. men det är väl okej, inte att, utan anledning eller kanske inte heller med anledning bråka med folk som ska på toa på krogen men att ha lite temperament är väl okej? han kanske mådde dåligt och va tvungen att besöka toaletten, varav han var tvingad till en hög hastighet och kanske ödet, dvs jag, stod i vägen? nåja gjort är gjort men kanske jesus hade rätt, vänd andra kinden till. men till mitt försvar, jag stod vid en tjej som får socker att verka surt, och paniken då jag nästan ramlar, ojoj! på min att göra lista skriver jag, lyssna på Natta.

2010-03-17 @ 15:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0