JÖöst dina-h gÖölldbjruna-h Ööjghon

What a day! Vart ska jag börja? Vi kan väl sammanfatta det som så att..

jag har köpt min första knug-macka i Lyan
jag har kaklat för första gången i ett slutet sällskap
jag har fått tips om vart pepparsprej säljs inför helgen
jag har kaklat på skolan, sa jag det?
jag har sjungit "Leende guldbruna ögon" på göteborgska

För att sätta kusen i näsan så ska jag skriva. Först en nominering, hitta på en person inom Doctors without borders och nominera. Därefter om mitt liv..

.. som är rätt fett just.


Kommentarer
Postat av: linda

jag nominerar kaklingen som dagens höjdare!

2010-03-04 @ 18:17:22
Postat av: emmi

jag kan inte tänka mig ett bättre sätt att kakla än att kakla med er!

2010-03-04 @ 21:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0