Nej, det är ingen vanlig da'

Jag inväntar med nervositet, det här är inte likt mig ni vet. 9.55 skall uret slå och jag ska sitta kvar här och bara titta på.

Ett stort matteprov vi i aulan ska ha men jag tänker inte göra det ida'.

Med coola ord så tänker jag skolka och mamma om du läser det här - man måste orka. För ingen ork jag längre har, hur länge är det egentligen av skola kvar?

Ge mig i alla fall lite ledighet, det är det bästa en student vet. Visserligen måste jag plugga då, men jag prioriterar och lite kul ska jag väl få ha ändå!


Hej och hej fej!


Kommentarer
Postat av: anna

hehehe, jag skolkade också. undra hur många som va där? ;)

2010-03-31 @ 11:38:27
URL: http://gudmarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0