Sitter som i ryggmärgen

Det är inte ofta som man blir fysiskt skadad pga kåthet. Nu vet jag inte med er men spola tillbaka tiden sisådär 50 minuter och jag fick uppleva det. Den ni!

Historian är rätt enkel men smärtan är svårare.

Historia:
Vi har 3 jakthundar. 1 tik och 2 hanar. Tikar löper 2 gånger om år.

Problem:
Vår tik höglöper precis nu. De 2 hanarna är supersugen. Tiken också.

Orsak:
Vi tar dem på promenad. 1 och 1 givetvis. 1 hane är långt in i skogen med mor. Jag börjar gå hem från ursprungspunkten med tiken.

Konsekvens:
Tiken är nästan på gården. Hanen kommer springades. Jag försöker stänga grindarna. Hinner ej. Hana löper in i mig och mitt knä. Aj. Ligger hjälplös.

Analys:
Extrem kåthet ger extrem fysisk smärta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0