We believe SPIT can fly

Fa-an, vad jag hatar ungdomar som spottar. Inte dem som spottar för att de plötsligt fick något äckligt hår i munnen eller har någon äcklig lössnus rinnande.

Nej. Jag hatar dem som spottar för att det ska spottas. Jag hatar deras loskor som gör så att jag automatiskt deltar i "inte nudda loskor"-leken.

Den är faktiskt inte lika kul som "inte nudda golv"-leken.

Jag hade också en losk-period. Jag spottade för att det skulle spottas. Men jag kom till insikt, tog mitt förnuft tillfånga och insåg att jag blev bara torr i halsen.

NEHENI! Håll halsen våt och var inte så loskkåt.


                                                                                                     All min hatkärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0