Arbetande endorfiner

Härmed tilldelar jag er, alla läsare, en free-punch. Ni får slå mig en gång nästa gång ni ser mig. Varsågoda! Ni ska lönas av dålig uppdatering.



Annars var dagen på jobbet intressant. Jag samtalade och diskuterade mer än vad jag tog betalt och vek kläder.

Först kom min fina stammis Lars-Erik in, en enastående man som idag ville diskutera färgen militärgrönt.

Därefter diskuterade jag fågeljakt med en annan man, följde med han ut och kollade på hans två superfina tollare.

Sedan ramlade ett gammalt par in och gubben ville mer än gärna diskutera La Liga. Han tror inte att han kollade på ett enda klädplagg.

Tack för en strålande dag inomhus.


Kommentarer
Postat av: eeeee

längtar till vi ses N.

ska gå och göra lite armhävningar nu.

2010-05-15 @ 19:36:20
URL: http://egocentrico.blogg.se/
Postat av: Oskar!

Är Lars-Erik ganska speciell? jobbar han med mig ? zzz

2010-06-03 @ 12:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0