Dumma drömmar

I NATT DRÖMDE jag om den där äckliga killen - igen. Han såg nästan precis ut som den dum-snälle i Vampire Diaries. Han var så äcklig och snuskig så att jag kunde inte somna om när jag väl vaknat. Jag var illamående och ville gråta - igen.

Det slog mig att en promenad kanske skulle hjälpa, men jag var rädd att han skulle stå därute någonstans och vänta på mig.

JAG HOPPAS
 innerligt att den här killen inte finns, aldrig kommer att finns och aldrig har funnits. För fy fan, känslan är obeskrivlig. Känslan av att vara hjälplös, fast, äcklad.. tjej. Faktiskt! Det är sant.

Pricken över i:et var att se killen i Vampire Diaries när jag åt frukost något senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0